Gratis parkeren
Voorwaarden & Spelregels
Deze voorwaarden zijn van toepassing op de parkeeractie van Djoser voor gratis parkeren op Schiphol (Smart) Parking P3. Geldig voor nieuwe boekingen die gemaakt zijn in de periode tussen 5 en 15 mei 2017.
Gratis je auto parkeren op Schiphol tijdens je reis!
Als je tussen 5 en 15 mei 2017 een reis bij ons boekt die vertrekt vanaf Schiphol, kun je gratis je auto parkeren op Schiphol P3 gedurende je reis. Dat is nog eens een onbezorgd begin van de vakantie! Waar je normaal gesproken voor 21 dagen € 121,- betaalt, kun je nu gratis met Djoser parkeren.
Vul tijdens het boeken van je reis de code in die je al van ons ontvangen hebt. Stuur ná je boeking een e-mail naar info@djoser.nl waarin je het reserveringsnummer van je boeking vermeldt. Wij sturen je dan per e-mail je eigen unieke code toe die je kunt gebruiken op de website van Schiphol om te reserveren.
Hoe reserveer je?
1) Klik op de Schiphol-link die we je per e-mail hebben toegestuurd
2) Vul de periode in waarin je wilt parkeren (let goed op de vertrek- en aankomstdagen van de reis die je bij ons geboekt hebt)
3) Vul je unieke promotiecode in XXXX die je van Djoser ontvangen hebt
4) Vul je reserveringsnummer van Djoser in (dit is hetzelfde als je factuurnummer)
5) Klik op ‘bereken prijs’
6) Selecteer Schiphol (Smart) Parking en klik op 'in winkelwagen'
7) Je betaalt alleen de administratiekosten*
8) Maak de reservering verder af
Voorwaarden
- De actie is enkel geldig bij Schiphol (Smart) Parking P3 voor de reisperiode zoals je deze geboekt hebt bij Djoser, met een maximum van 45 aaneengesloten dagen
- De unieke promotiecode is niet overdraagbaar aan derden
- Parkeren kan alleen in de periode van 1 december 2016 t/m 31 december 2017 (31 december 2017 is de laatste uitrijmogelijkheid)
- De reservering bij Schiphol (Smart) Parking moet uiterlijk 1 juli 2017 zijn gemaakt
- Alleen te reserveren via internet
- De promotiecode kan niet worden omgewisseld in contant geld
- Er kan slechts 1 boeking worden gemaakt per promotiecode
- Er geldt geen restitutie over reeds gemaakte boekingen
- Djoser behoudt zich het recht eventuele wijzigingen op de actiepagina door te voeren
- Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties van Schiphol (Smart) Parking
- Bij annulering van je reis is deze actie niet meer geldig. Is er sprake van omboeken bij Djoser in dezelfde reisperiode? Dan kun je contact met ons opnemen
- Alle overige voorwaarden van Schiphol (Smart) Parking zijn van toepassing. Kijk voor meer informatie op de website van Schiphol.
* Tijdens je reservering bij Schiphol betaal je enkel de administratiekosten. De hoogte van de administratiekosten hangt af van de periode dat je er parkeert. Bij 21 dagen parkeren in de maand december zijn de kosten ca. € 1,- per reservering.
** Reserveer tijdig om je te verzekeren van een parkeerplaats. Bij Schiphol parking geldt vol = vol.